Paras voi olla myös edullisin – pyydä yksilöity tarjous

Jokaisen asiakkaamme tarpeet ovat erilaiset. Joku arvostaa halpaa hintaa, toinen pitää bonuspisteistä. Jollekin taas oma kyyti kotiin operaation jälkeen on tärkeintä. Joku haluaa ehkä hemmotella itseään hyvällä illallisella. Ei ehkä kannata metsästää alkaen- tai tarjoushintaa, ellei tiedä, mikä on todellinen kokonaishinta ja mitä palvelu tosiasiallisesti sisältää.

Turun Silmälaserissa jo normaalihinnat ovat erittäin edulliset, lähes aina kilpailevia tahoja edullisemmat. Sen lisäksi teemme nyt henkilökohtaisen tarjouksen, jossa huomioidaan asiakkaan yksilölliset tarpeet ja arvostukset. Tämä on mielestämme tärkeä osa erinomaista asiakaspalvelua.

Aina kannattaa vertailla palveluja ja hintoja. Silmäkirurgiset operaatiot ovat aina sen verran merkittävä asia, että keskustelu ja vertailu kannattaa. Tällaista operaatiota ei kannata ostaa ”sokkona postimyynnistä”. Kaikki asiantuntijamme ovat käytettävissäsi keskusteluihin. Ehdotamme aina potilaan tarpeisiin parhaiten sopivaa toimintatapaa, emme koskaan ”myy väkisin”.

 

Turun Silmälaserin palveluteesit

Teimme Turun Silmälaserissa pientä arvo-/brändijumppaa. Nostimme toimintamme keskiöön sen tärkeimmän – asiakkaan. Sloganimme on nyt: aina potilaan parhaaksi. Tähän liittyy muutama käytännön asia. Näiden avulla pyrimme edelleen parantamaan toimintaamme.

1) Asiakkaasta huolehtiminen

Haluamme aina pitää potilaistamme mahdollisimman hyvää huolta. Kaikki työntekijämme ovat ystävällisiä ja auttavaisia. Lääkäri ja hoitaja kertoo aina, mitä tapahtuu ja miksi tietty toimenpide tehdään. Pyrimme pitämään odotusajat mahdollisimman lyhyinä ja odotushuoneessa on aina tarjolla kahvia.

2) Reilu, läpinäkyvä ja edullinen hinnoittelu

Jostakin syystä näkemiseen liittyvät palvelut hinnoitellaan joskus harhaanjohtavasti. Puhutaan epärealistisen suurista prosenttialennuksista tai alkaen-hinnoista. Myös leikkausten tarjoushinnat voivat olla harhaanjohtavia, ellei kokonaishintaa ilmoiteta. Aina ei myöskään kerrota, tekeekö kontorollitutkimukset silmälääkäri vai esimerkiksi optikko. Meillä kaikki leikkauksiin liittyvät
tutkimukset tekee silmälääkäri.

Turun Silmälaserissa puhumme mielellämme kokonaishinnoista. Normaalihinnat ovat käsityksemme mukaan markkinoiden edullisimmat. Myös yksilöllinen hinnoittelu on mahdollista. Asiakastarpeet vaihtelevat, miksei siis hinnatkin!

3) Palvelut vain ja ainoastaan potilaan tarpeen mukaan

Nämä ovat yksinkertaisia asioita. Niiden toteuttaminen käytännössä ei kuitenkaan aina ole sitä. Esimerkiksi laaja silmä- ja näkötutkimus on palvelu, jonka tuloksena emme missään määrin painosta tai edes aktiivisesti ohjaa potilasta esimerkiksi taittovirheleikkaukseen, vaan potilaan tarve ja tilanne ratkaisee. Myös muissa hoitotoimenpiteissä ja suosituksissa potilastarve on ainoa peruste suosituksille.